poniedziałek, 11 grudnia 2017

URODZINOWE ROZDANIE! :)


Hej, hej :)

Przychodzę dzisiaj do Was z rozdaniem. :) 
Miałam zrobić to rozdanie na urodziny bloga w sierpniu, ale nowa praca i obowiązki pochłonęły mnie tak bardzo, że nie wyrobiłam się niestety, więc przesunęłam to rozdanie na MOJE urodziny. :D Zatem z okazji podwójnych urodzin przygotowałam dla Was prezent w postaci 15 kosmetyków i akcesoriów umilających czas każdej kosmetykomaniaczce.


Poniżej lista kosmetyków i regulamin rozdania. :)



1. Aussie - suchy szampon do włosów.
2. Avon - dwufazowy balsam do ciała o zapachu wanilii i rozgrzewających przypraw.
3. Avon - peeling do ciała o zapachu czekolady.




4. Cosnature - naturalne masło odżywcze do ciała z masłem shea i tonką.
5. Himalaya Herbals - odżywczy krem do twarzy i ciała z aloesem i wiśnią.
6. Springfield Woman - woda toaletowa w roletce. Nuty zapachowe tu: https://www.fragrantica.pl/perfumy/Springfield/SPF-Woman-7902.html
7. Yves Rocher - peeling orientalny do ciała z glinką marokańską.
8. Oriflame, Tender Care - wielofunkcyjny balsam ochronny z olejkiem cynamonowym.





9.  Golden Rose - egg brush do czyszczenia pędzli i gąbeczek.
10. Balea - podwójna maseczka do cery suchej.
11. Efektima, Mineral Spa - peeling + maska + krem myjący do twarzy.




12. Gosh - pędzel do podkładu Foundation 011.



13. Rituals - świeczka o przepięknym, orientalnym zapachu.
14. Yankee Candle - wosk o zapachu Forbidden Apple.
15. Botame Wellness - świeca do masażu z masłem shea o zapachu Tea Tree.

To wszystko poleci do osoby, która spełni warunki rozdania i zostanie wylosowana przez Sierotka. ;)




REGULAMIN ROZDANIA

Organizatorem i fundatorem nagród jestem ja, autorka bloga Cosmesfera.
Rozdanie trwa od 11.12.2017 do 27.12.2017 do godz. 23.59
Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
1.     Być publicznym obserwatorem bloga.
Dla chętnych, chcących zwiększyć swoją szansę na wygraną dodatkowe punkty są za:
2.    Dodanie banera z informacją o rozdaniu na swoim blogu.
3.    Dodanie mojego bloga do blogrolla.
4.    Obserwację konta na FB. https://www.facebook.com/cosmesfera/
5.    Obserwację na Instagramie.  https://www.instagram.com/cosmesfera/
6.    Ogłoszenie wyników zamieszczę na blogu w ciągu 3 dni od zamknięcia rozdania.
7.    Napiszę do zwycięzcy na mail podany w zgłoszeniu.
8.    W przypadku gdy nie dostanę danych wysyłkowych od zwycięzcy w ciągu 3 dni wyłonię kolejnego zwycięzcę.
9.    Nagroda zostanie wysłana przeze mnie tylko na terenie Polski.
10.  Osoby, które cofną swoje polubienia nie będą brane pod uwagę w przyszłych rozdaniach.
11.  Zastrzegam sobie prawo do ewentualnych zmian w regulaminie.

12.   Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

Zgłoszenia zostawiajcie w komentarzach. :) 

Wzór zgłoszenia:
Obserwuję bloga jako:
Dodaję baner: tak/nie link:
Dodaję do blogrolla: tak/nie link:
Obserwuję na FB: tak/nie link
Obserwuję na IG jako:
Mój mail: 

Udanej zabawy! :)


48 komentarzy:

  1. Kochana z przyjemnością wezmę udział w rozdaniu. Życzę wielu sukcesów w blogowaniu i nie tylko.
    Wzór zgłoszenia:
    Obserwuję bloga jako: Kwadrans dla ciebie
    Dodaję baner: tak/nie link:nie
    Dodaję do blogrolla: tak/nie link:nie
    Obserwuję na FB: tak/nie tak jako Magdalena Szymeczek
    Obserwuję na IG jako:tak jako wheeldreamgirl9
    Mój mail: krupcia936@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najwspanialszego dla Ciebie i bloga :)

    Obserwuję bloga jako: Iwona
    Dodaję baner: tak http://iwonka-bloguje.blogspot.com
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: nie
    Obserwuję na IG jako: iwonka.bloguje
    Mój mail: iwonka.bloguje@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki! ;) Szczerze powiedziawszy nigdy nie bawię się w takie rozdania ale może spróbuję i mi się uda ;)
    Wzór zgłoszenia:
    Obserwuję bloga jako: jagglam
    Dodaję baner: tak/nie link:nie
    Dodaję do blogrolla: tak/nie link:nie
    Obserwuję na FB: tak/nie tak jako Jagoda Kwiatkowska
    Obserwuję na IG jako:tak jako jagglam
    Mój mail: jkwiatkowska93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Agnieszka Pytel
    Dodaję baner: https://coloursof-beauty.blogspot.com/
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: nie
    Obserwuję na IG: coloursof_beauty
    Mój mail: agnieszka.pytel.cob@gmail.com

    Powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako: Aniia Miroszka
    Dodaję baner: -
    Dodaję do blogrolla: -
    Obserwuję na FB: Anna Mirocha
    Obserwuję na IG jako: ania603
    Mój mail: 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako:Klaudia Kowalczyk
    Dodaję baner: tak/nie link: nie
    Dodaję do blogrolla: tak/nie link: nie
    Obserwuję na FB: tak Klaudia Blogerka
    Obserwuję na IG jako: style11blog
    Mój mail: style101blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako: Sylwia Aga Matuszyk
    Dodaję baner: tak/nie link: tak http://agssymi.blogspot.com/
    Dodaję do blogrolla: tak/nie link: nie
    Obserwuję na FB: tak/nie link tak, jako Aga Matuszyk
    Obserwuję na IG jako: tak, jako Agssymi
    Mój mail: agssymi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: Sylwia Jamrozik
    Dodaję baner: nie
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: tak jako Sylwia Jamrozik https://www.facebook.com/sylwia.jamrozik.7
    Obserwuję na IG jako: Nie
    Mój mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: nr147
    Dodaję baner: nie
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: tak/Natalia Rzepka
    Obserwuję na IG jako: nie
    Mój mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako: Alicja Orzechowska
    Dodaję baner: tak link: https://lightside-blog.blogspot.com/
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: nie
    Obserwuję na IG jako: alicja259
    Mój mail: alicja259@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też swoje urodzinowe przesunęłam:D życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    Dodaję baner: nie
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: tak jako Klaudia Klaudia
    Obserwuję na IG jako: xklaudiax12
    Mój mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga. Mi jeszcze zostało trochę do urodzin i również planuję rozdanie. Fanie, że Ty również organizujesz, ale tym razem się nie skuszę. Nie znalazłam tu nic, co by mnie zainteresowało. No może przetestowałabym ten peeling i balsam z Avonu :) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najpiękniejszego z okazji blogowych urodzin:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako: Julia Kropacz
    Dodaję baner: tak, www.snukraina.blogspot.com
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: tak Julia Kropacz
    Obserwuję na IG jako: NIE
    Mój mail: snukraina.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję blogowych urodzin i życzę wielu kolejnych lat pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    Dodaję baner: nie
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: tak jako Klaudia Klaudia
    Obserwuję na IG jako: xklaudiax12
    Mój mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga jako: Marzycielka Patty
    Dodaję baner: nie
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: nie
    Obserwuję na IG jako: opssmyjustin
    Mój mail: marzycielkapatt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako: Joa nowa albo Joasiaczek
    Dodaję baner: tak http://mowtylkoszeptem.blogspot.com
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: tak Joanna Nowak
    Obserwuję na IG jako: stronakosmetyczna
    Mój mail: asikkk2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako: Monika S
    Dodaję baner: tak https://caffedurantelavoro.blogspot.com
    Dodaję do blogrolla: nie
    Obserwuję na FB: nie
    Obserwuję na IG jako:
    Mój mail: monika_cubalibre@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga jako: Beata Kandzia
    Dodaję baner: tak/nie link: nie
    Dodaję do blogrolla: tak/nie link: nie
    Obserwuję na FB: tak https://www.facebook.com/beata.kandzia.52
    Obserwuję na IG jako:
    Mój mail: beatakandzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że dopiero teraz trafiłam na Twój blog ;) ominęło mnie super rozdanie. 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zaglądaj, rozdania jeszcze będą. :)

      Usuń
    2. NA pewno będę :) U mnie też trwa konkurs, więc zapraszam przy okazji ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.