poniedziałek, 24 lutego 2020

YVES ROCHER | HAMMAN SHOWER OIL | ARGAN OIL & ROSE

Hej, hej :)
Hamman Shower Oil with Argan & Rose to orientalny olejek pod prysznic zawierający olej arganowy i wyciąg z płatków róży damasceńskiej. Olej arganowy zwany płynnym złotem Maroka jest źródłem witamin, antyoksydantów i nienasyconych kwasów tłuszczowych. Intensywnie nawilża i regeneruje skórę, zostawiając ją gładką w dotyku, a ekstrakt z róży koi podrażnienia.
Pomyślałam, że to dosyć ciekawy produkt myjący, wszakże to olejek, a nie zwykły żel. ;)


Olejek ma jasnozłotą barwę, konsystencję miodu, a po zetknięciu z wodą zamienia się w białą emulsję. Zachowuje się jak typowe olejki myjące zawierające emulgator. Po umyciu się nim jednak nie czułam do końca umyta. ;) Działanie nawilżające też jest tu słabo odczuwalne. Zazwyczaj po kosmetykach myjących z olejkiem nie mam już potrzeby użyć balsamu. Tu jednak potrzeba ta była wyraźnie odczuwalna.
Zapach ma orientalny, ciężki, oleisty i duszący. Taki sam zapach miały kosmetyki Yves Rocher z marokańskiej serii Tradition de Hamman, której już nie ma w ofercie. 
Ani zapach ani działanie kosmetyku jednak nie przypadło mi do gustu. 


A Wy? Znacie serię Argan Oil & Rose? Jak odbieracie ten olejek?

9 komentarzy:

  1. Nie zanm tej serii, ale musze sie przyznac, ze dawno nie bylam w YR. Chetnie pozmalabym zapach tej linii :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, mało miałam kosmetyków Yr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieki nie byłam w sklepie YR :) Olejków pod prysznic nie kupuję bo się mało pienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie umiem się myć olejkami - czuję się lekko brudna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale jestem ciekawa zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa zapachu, uwielbiam ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię żele tej marki. Olejku nie znam i czytając Twoją opinię nie mam ochoty go poznawać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nic nie miałam tej marki :P Olejek widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.