niedziela, 31 maja 2020

PATCHOLOGY | FLASHPATCH ILLUMINATING EYE GELS


Hej, hej :)
Witam weekendowo i maseczkowo. Dzisiaj dla odmiany maseczka pod oczy. :)
Do tej pory w mojej pielęgnacji mało było maseczek pod oczy, a wynikało to chyba z tego, że pierwsza jaka mi się trafiła nie zrobiła żadnego wrażenia, nie wpłynęła w żaden sposób na wygląd skóry w okolicach oczu. Pomyślałam zatem, że nie ma sensu inwestować w tego typu produkty. Ale potem, po dłuższym czasie doświadczania kosmetyków trafiłam na super produkt (z polecenia) i okazało się, że tak! Jest to jednak możliwe! Są wśród maseczek pod oczy produkty, które potrafią znacząco wpłynąć na wygląd skóry okolicy oczu.
Zaczęłam zgłębiać temat i kilka z nich jest godnych polecenia.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać jedne z nich, Patchology Flashpatch Illuminating Eye Gels. 


Płatki te trafiły mi się przypadkiem w jakimś Sephorowym boxie. Jak nazwa mówi są to płatki rozświetlające.  Składniki, które pomagają im rozświetlić i rozjaśnić okolicę oczu to witamina C, ekstrakt z zielonej herbaty, ekstrakt z morwy i minerały perłowe. W składzie zauważyłam też wiele innych, ciekawych, a nie wspomnianych w ogólnym opisie składników: kofeinę redukująca opuchnięcia, ekstrakty z lukrecji, kory cedru, igieł sosnowych, olejek kokosowy, adenozynę, itd...
Co ciekawe, same płatki posiadają złote drobinki, więc przy ogromie tych wszystkich substancji i ich właściwości ciężko nie uzyskać efektu rozświetlonej cery. ;)



Płatki są żelowe, delikatne, mięciutkie i trzeba obchodzić się z nimi ostrożnie, żeby ich nie rozerwać. Bardzo przyjemnie leżą na skórze dając odczucie ukojenia. Należy je nałożyć na 5 minut lub dłużej, jeśli jest taka potrzeba, a po zdjęciu wmasować pozostałe na skórze serum. Jest to złotawy, ale transparentny płyn i posiada wspomniane już złote drobinki (chociaż na zdjeciu tego dobrze nie widać). W opakowaniu po wyjęciu płatków pozostaje bardzo dużo tego serum i może posłużyć jeszcze na 3 razy. ;) 

Na stronie podane są ciekawe sposoby aplikacji. ;)
How to use IMG


Pierwszy sposób jest na kurze łapki. Drugi na worki pod oczami. ;).

Ja trzymałam płatki na skórze ok.15 minut. W efekcie skóra pod oczami była wygładzona, napięta, rozjaśniona, zapewne przysłużyły się do tego również drobinki. ;)
Spośród wielu płatków pod oczy, które przetestowałam płatki Patchology bardzo mi się spodobały i myślę, że te są warte polecenia i przetestowania. Pozostawiają pożądany efekt na skórze, mają ciekawy i bogaty skład, są przyjemne w stosowaniu i bardzo wydajne, bo serum pozostaje dużo w opakowaniu.

*
A jakie płatki Wy polecacie?





















13 komentarzy:

  1. O, własnie się nieraz zastanawiałam w którą stronę nakłada się płatki pod oczy i widzę że stosuję sposób na "na kurze łapki" :D
    Co do płatków...chyba regularne, częste stosowanie może przynieść efekt, ja robię to sporadycznie i jest efekt zwykle na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest efekt na chwilę, ale dobrze wiedzieć, że jednak jest to możliwe i przed takim wyjściem/randką się sprawdzają. :)
      Niestety, też nie jestem systematyczna, a przy maskach by się przydało. ;)

      Usuń
  2. Z płatkami pod oczy mam zazwyczaj tak, że jakoś niewygodnie mi się w nich robi cokolwiek :P A nie umiem siedzieć i czekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie da się patrzeć w dół. :D Ja generalnie coś tam zawsze robię w tych płatkach, ale też nie mam problemu, żeby się w nich położyć. :D

      Usuń
  3. wiadomo nie wszystkie kosmetyki na nas działają jednakowo, ale fajnie, że znalazłaś płatki, które Tobie odpowiadają. Ja obecnie testuję płatki pod oczy PIXI

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są, więc pewnie kiedyś po nie sięgnę:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam platki tej marki, ale mialam w mietowym opakowaniu D Musze znow udac sie do Sephora po nowe opakowanie D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię mieć tego typu płatki w zapasie. Przydają mi się po nieprzespanej nocy albo przed jakimś ważnym wydarzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tych płatków :D Ale zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tych płatków ale przyznam, że mnie nimi zainteresowałaś :) chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym poznała te płatki ;D
    Dodaje się do obserwujących :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.